פתח תפריט

ווב טו סי     מערכות אבטחה דיגיטליות

ווב. טו. סי. ניהול והקלטת וידיאו

מצלמות תנועה וזום PTZ

 

מצלמות ממונעות עם תנועה וזום לצורך כיסוי שטח נרחב ותנועה בזמן אמת.

מצלמות רשת עם תנועה וזום PTZ של AXIS מספקות כיסוי אזור גדול והן בעלות יכולת אבחנה בפרטים מרוחקים עם מצלמה בודדת. איכות התמונה המעולה והיכולת לבצע הגדלות זום מאפשרים לאתר אירועים גם במרחק רב מהמצלמה. התוצאה היא הגנה מקסימלית במחיר מינימלי. 

  

המצלמות מצוידות במגוון תכונות חכמות ויכולות לנוע בין מיקומים שנקבעו מראש והגדלת הזום באופן אוטומטי בתגובה לאירועים שזוהו. הן גם יכולות להשתלב בקלות עם מצלמות אחרות במערכת.

 

מצלמות ה - PTZ של AXIS עמידות במיוחד ומתאימות לתנאי סביבה ואקלים קשים מאוד.

 

מצלמת PTZ Q60
מצלמת PTZ M50

סדרת - Axis M50 PTZ Network Camera

 

 

סדרת המצלמות AXIS M50 PTZ הן קטנות ודיסקרטיות, בגודל כף יד. מושלמות עבור התקנות בחללים קטנים כגון חנויות ומקומות בהם נדרשת יכולת תנועה וזום במחירים נמוכים.

 

איכות הווידאו טובה ובמחיר סביר. הסדרה מציעה רזולוציה עד HDTV 1080p, בנוסף היא תומכת בטכנולוגיות Zipstream Axis המפחיתה נפח אחסון נדרש והפחתה ברוחב פס של עד 50% מבלי להתפשר על איכות התמונה, עבור חיסכון משמעותי

 

בנוסף יש במצלמה אנליטיקה המאפשרת זיהוי צעקה - אירוע מופעל כאשר המיקרופון המובנה מגלה צעקה בסמיכות המצלמה.

 

זיהוי עוצמת קול - אירוע מופעל באמצעות מערכת האירועים של המצלמה כאשר המיקרופון המובנה מגלה חריגה מסף עוצמת הקול שהוגדר

 

זיהוי אובייקט שהוסר - מופעל כאשר אובייקט שנבחר מראש בתצוגת המצלמה מוסר.

 

זיהוי תנועה והתראה - מופעלת כאשר התנועה מזוהה על ידי המצלמה באזור מוגדר מראש על פי בחירתך

 

מצלמת AXIS M5065היא המצלמה הראשונה בעולם שמציעה קישוריות I/O אלחוטית עם התקני Z-Wave Plus משמעות הדבר היא כי המצלמה יכולה לתקשר עם עד שישה התקנים במערכת ההתקנה באמצעות פקודות on / off אם, לדוגמה, נפתחת דלת או חלון, ההתקן יכול להזהיר את המצלמה באופן אוטומטי כדי לשנות את המיקום שנקבע מראש

עלויות ההתקנה נשמרות למטה שכן לא נדרשים כבלים נוספים ואת המכשירים ניתן להעביר באופן נוח.

 

מצלמת - Axis M5525 PTZ Network

 

 

מצלמת AXIS M5525-E מתאימה במיוחד עבור חנויות, בתי ספר, לובי הבניין ושטחים פתוחים אחרים, הן פנימיים והן חיצוניים

 

היא מציעה שמע דו-כיווני וארבע יציאות קלט / פלט דיגיטליות לשילוב עם ציוד אחר

 

רזולוציה של HDTV 1080p, זום אופטי X 10, וסיבוב 360 מעלות המאפשר לך לעקוב בקלות אחר אובייקטים נעים. רגישות האור המעולה של המצלמה תורמת לאיכות וידאו ברמה גבוהה גם כאשר היא פועלת בחשיכה. WDR מאפשר יכולת אבחנה בפרטים גם אם השטח המצולם כולל אזורים חשוכים ומוארים במשולב.

 

המצלמה מכילה מספר פרופילי צפייה להתאמה מהירה אם הצילום הוא בהתקנה פנימית או חיצונית, עבור כל פרופיל, המצלמה מייעלת באופן אוטומטי זמן חשיפה, איזון לבן, צמצם, חדות, ניגודיות ורעש בהתאם לתרחיש הספציפיהתוצאה היא איכות תמונה מעולה והתקנה חסכונית.

 

טכנולוגיית Axis Zipstream מספקת חיסכון ברוחב פס ושטח אחסון ללא פגיעה באיכות התמונה.

 

 

 

מצלמת PTZ M5525
מצלמת PTZ P54

סדרת - Axis P54 PTZ Network Camera Series

 

 

סדרת המצלמות AXIS P54 להתקנה חיצונית בעלות מארז מובנה להתקנה על קיר כאשר זרוע המצלמה היא חלק מגוף המצלמה, עיצוב זה, מאפשר למצלמה להשתלב עם הקיר. היא אידיאלית לשימוש במערכות עירוניות למעקב היקפי, חניונים וחצרות בית הספר.

מארז מובנה זה מספק חיסכון בעלויות על-ידי ביטול הצורך באביזר הרכבה נפרד, והופך את ההתקנה לקלה ומהירה יותר. את המצלמה ניתן לצבוע בקלות כדי להתאים לצבע הבניין לצורך הסוואה.

 

למצלמה מנגנון ייחודי להנעה ישירה של תנועת המצלמה אשר מספק מהירות תגובה ואמינות גבוהה.

 

זום אופטי X18 ופוקוס אוטומטי מאפשרות תמונה חדה וברורה גם של אזורים מרוחקים מהמצלמה.

 

למצלמה צידוד של 270 מעלות.

 

סדרת - Axis P56 PTZ Network Camera

סדרת המצלמות AXIS P56 הן חסכוניות, בעלות ביצועים גבוהים HDTV PTZ , עבור מעקב וידאו באזור רחב בפנים או בחוץ, אידיאלי עבור חנויות גדולות, מרכזי לוגיסטיקה וחניונים.

 

עם 360 מעלות, בעלת פונקציונליות יום / לילה עבור, מספק ראות באזורים מאוד בהירים וחשוכים בסצנה, זוכר מיקוד המספק מוקד מידי באזור מוגדר מראש, זיהוי הלם ששולחת האזעקה כאשר המצלמה נפגעת, וידאו אינטליגנטי כגון Advanced Gatekeeper, Power over Ethernet Plus ) PoE +) וחריץ כרטיס SD לאחסון מקומי של הקלטות

 

היא תומכת גם באודיו דו כיווני, ארבע יציאות IO להגדרה לחיבור התקנים חיצוניים,הפעלה באמצעות POE או 24 V AC/DC, וכוללת טכנולוגיית Axis Zipstream המפחיתה באופן משמעותי את רוחב הפס ואת דרישות האחסון.

 

מצלמת PTZ P56
מצלמת PTZ Q60

סדרת - Axis Q60 PTZ Network Camera

 

סדרת המצלמות AXIS Q60 PTZ נועדה עבור מעקבי וידאו תובעניים ביותר, עם איכות וידאו יוצאת מן הכלל ברזולוציה של עד HDTV 1080P עם זום חזק ומהירות גבוהה, מובנה לשימוש חיצוני בעלת יכולת כיסוי יוצא דופן של שטחים גדולים וקבלת פירוט רב בביצוע זום.

 

עם תכנון להתקנה מהירה ואמינה, המצלמות הן אידיאליות עבור שדות תעופה, נמלי הים, אצטדיונים, מפעלי ייצור, כמו גם מעקב היקפי בערים.

 

המודלים החיצוניים של AXIS Q60-E עם בקרת טמפרטורת לאזורים קרים (Arctic Temperature Control) יכולות לעבוד בטמפרטורות נמוכות עד 50- מעלות צלציוס, מודלים AXIS Q60-C החיצוניים עם קירור אקטיבי יכולים לפעול בטמפרטורות של עד 75 מעלות צלזיוס, והן מושלמות ליישומים קריטיים למשימה בסביבות חמות וקשות מאוד.

 

גרסאות Pressurized נירוסטה הם אידיאליות בשימוש חיצוני בים, אתר כרייה, סביבות נפט וגז, מפעלי מזון, מתקנים רפואיים וחדרים נקיים.

 

חלק מהדגמים תומכים גם במעקב אוטומטי אחרי אובייקטים נעים.

סדרת - Axis Q61 PTZ Network Camera

 

סדרת המצלמות AXIS Q61 PTZ משתמשות בטכנולוגיות Axis sharpdome אשר מספקת תמונה אמינה ואיכות מושלמת בכל הכיוונים, במצלמה זו יש יכולת סיבוב רציף של 360 מעלות והטיה אנכית גם מעל האופק (עד 20 מעלות).

 

טכנולוגית Sharpdome בעלות תוכנית ייבוש מהיר, אשר מבטיחה ניקוי טיפות במזג אוויר גשום וניקוי יעיל של שטח חיפוי העדשה, על ידי הרעדה להסרת טיפות מים מן המצלמה.

סדרת AXIS Q61 כוללת גם דגם עם אינפרה אדום מובנה  ו - PTZ עם מיקוד לייזר לצרוך התמקדות בכל זמן אפילו בחושך.

 

לחלק מן המצלמות תוכנת  Lightfinder אשר מעניקה טווח דינמי רחב ותמונת צבע איכותית בתנאי תאורה קשים ותמיכה בייצוב תמונה אלקטרונית (EIS). המצלמות יכולות לעמוד בטמפרטורות קיצוניות עד ל - מינוס 50 מעלות, הודות לבקרת השליטה בטמפרטורה (Arctic Temperature Control).

 

 בנוסף תמיכה ב - defog המזהה באופן אוטומטי ערפל ומסנן אותו לתמונות ברורות יותר.

מצלמת PTZ Q61
מצלמת PTZ Q86

סדרת - Axis Q86 PTZ Network Camera

 

 

סדרת מצלמות PTZ תרמיות ואופטיות עם מתקן PT מאפשר למפעילים לבחור בין תנועת הטיה איטית למהירה במיוחד ולקבל צפייה פנורמית חלקה כאשר הם זקוקים לה ואת היכולת להגיב במהירות לאירועים

 

המצלמות יכולות להיות מותקנות על עמודים או קירות עם הטייה פנורמית 360 מעלות ותצפית מעלה מטה של 135 והן עמידות לרוחות חזקות ותנאי מזג אוויר קשים.

 

למצלמה עיצוב נוח ואביזרים זמינים רבים המאפשרים להתקינה בכל מקום, בנוסף, היא בעלת חיבור SFP ולכן תומכת בחיבור סיבים אופטיים ישירות למצלמה

 

המצלמות יכולות לפעול בטמפרטורות מ -40 מעלות צלזיוס עד 60 מעלות צלזיוס, עם יכולת להוסיף מכיל ספריי לצורך ריסוס נוזל ניקוי על מנת לשמור על העדשה לאחר סערה.

 

 

סדרת - Q87 Bispectral PTZ Network Camera

 

סדרת המצלמות Q87 Bispectral PTZ המשלבות מצלמה תרמית עם מצלמה אופטית על מתקן PT מאפשר למפעילים לבחור בין תנועת הטיה איטית למהירה במיוחד ולקבל צפייה פנורמית חלקה כאשר הם זקוקים לה ואת היכולת להגיב במהירות לאירועים. 


במודלים עם זום תרמי 3X ישנה אפשרות לזהות אדם עד 3 ק"מ. זיהוי ממרחק שימושי למקרים כגון איתור כלי רכב או פולשים מרחוק. המצלמות יכולות להיות מותקנות על עמודים, או על קירות עבור תצוגה פנורמי של 360 מעלות ותצפית מעלה מטה של 135 והן עמידות לרוחות חזקות ותנאי מזג אוויר קשים.  

 

למצלמה מחבר SFP לחיבור סיבים אופטיים ישירות למצלמה חסכוניים וארוכי טווח. 


למצלמה עיצוב נוח ואביזרים זמינים רבים המאפשרים להתקינה בכל מקום.


המצלמות פועלות בטמפרטורות שבין מינוס 50 מעלות צלזיוס ל 55 מעלות צלזיוס, בנוסף עמידות ברוחות גבוהות כאשר גם במצב תנועה.

 

מצלמת PTZ Q87
מצלמת PTZ V5914

סדרת - Axis V59 PTZ network camera

 

 

סדרת המצלמות AXIS V59 PTZ מיועדות לצילום אירועים והזרמת וידאו חי באיכות גבוהה עם שמע איכותי AAC מהרצאות ואירועים אותן מעוניינים לשדר ולתעד.

 

מצלמות שיכולות להיות גם מותקנות אנכית עם הטיה, צידוד, זום עוצמתי 30X ושמע באיכות גבוהה.

 

וידאו ברזולוציה גבוהה עד HDTV 1080P, הגדרות המצלמה מאפשרות הזרמת וידאו בחדרים אפלים עם צבעים חיים באיכות גבוהה.


קל לשלוט במצלמה גם מהאינטרנט לעקוב אחר תנועות במצב וידאו חי ולבצע זום על פריטים מעניינים.


הממשק הפתוח מקל על אינטגרציה עם מערכות אחרות ושיתוף מידע עם קהל רחב יותר, כגון באודיטוריומים, כיתות לימוד, וכן תקשורת בשיחות ועידה בווידיאו והזרמת וידאו ברשתות חברתיות כגון Youtube ו - Facebook Live.

 

 

 

מעוניינים במידע נוסף? בקרו בדף המוצרים של AXIS

ווב. טו. סי. דרך השלום 9 נשר ת"ד 281  | טל’: 04-9534270 | דוא”ל: מכירות- info@web2see.co.il

שירות לקוחות ותמיכה טכנית- support@web2see.co.il | הצהרת נגישות

בניית אתרים