פתח תפריט

ווב טו סי     מערכות אבטחה דיגיטליות

ווב. טו. סי. ניהול והקלטת וידיאו

מצלמות מובנות – לכלי רכב

 

מצלמות מובנות של Axis תוכננו במיוחד עבור מעקב דיסקרטי ויעיל ברכבות עיליות, רכבות תחתיות, אוטובוסים ורכבי חירום. למצלמות קשיחות אלו הגנה מפני אבק ומים, יכולת עמידה בתנאים קשים כמו רעידות, זעזועים, מכות ותנודות טמפרטורה.


אזעקה פעילה במקרה של פגיעה במצלמה יחד עם עיצוב חכם מציעים הגנה יעילה מפני ונדליזם, תרסיסי צבע, ניתוב מחדש של תיקיות, אי התמקדות, ובכך המצלמות המבונות מתאימות מאוד לסביבות חשופות.

סדרת - AXIS P39 Network Camera Series

סדרת המצלמות AXIS P39 בעלות ביצועים גבוהים אשר תוכננו במיוחד עבור מעקב וידאו נייד על כלי רכב כמו אוטובוסים, רכבות, רכבות תחתיות וכלי רכב חירום. המצלמות כוללות הגנה מפני אבק ומים, ויכולות לעמוד בתנאים קשים כגון תנודות, זעזועים, קפיצות ושינויי טמפרטורה רחבים.


בנוסף טכנולוגיית אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR  המספק בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנת טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיחה חדות ותמונות בצבע באור נמוך.

מצלמת רכב P39
מצלמת רכב F

סדרת - מצלמות F

סדרת מצלמות זעירות ברזולוציית HDTV עם ביצועים גבוהים להתקנה דיסקרטית. המצלמות בעלות מבנה Bullet זעיר או Pinhole וגם במבנה של מצלמות כיפה זעירות במחירים אטרקטיביים ללא פשרות באיכות התמונה.


סדרת מצלמות F מורכבות מיחידת אלקטרוניקה המותאמת למצלמה אחת או ל 4 מצלמות ומכילה את המעבד הזיכרון חיבור הרשת ואת כל המרכיבים האלקטרוניים של המצלמה.

 

יחידת הסנסור, שהיא היחידה האופטית של המצלמה, מגיעה בנפרד עם כבל המתחבר אל יחידת האלקטרוניקה.

 

ניתן לאותה יחידת אלקטרוניקה להתאים דגמי סנסורים שונים הנבדלים ביניהם בצורה בסוג העדשה או הרזולוציה.

 

 

 

מעוניינים במידע נוסף? בקרו בדף המוצרים של AXIS

ווב. טו. סי. דרך השלום 9 נשר ת"ד 281  | טל’: 04-9534270 | דוא”ל: מכירות- info@web2see.co.il

שירות לקוחות ותמיכה טכנית- support@web2see.co.il | הצהרת נגישות

בניית אתרים