פתח תפריט

ווב טו סי     מערכות אבטחה דיגיטליות

ווב. טו. סי. ניהול והקלטת וידיאו

מצלמות כיפה קבועות

מעקב דיסקרטי בכל סביבה 

 

מצלמות כיפה קבועות של AXIS הן מצלמות קומפקטיות במארז במבנה כיפה.
הן משתלבות באופן בלתי מורגש בכל סביבה. כיפת המצלמה מוגנת מפני שינוי כיוון העדשה, פגיעה במיקוד, ובמקרים רבים הן מסוות את כיוון הראייה של המצלמה.


ל - AXIS מגוון רחב של מצלמות כיפה קבועות לשימוש פנימי וחיצוני, המאפשרים כל סוג של סביבת שימוש ליום ולילה.

 

 

מצלמת כיפה Q35
מצלמת כיפה M30

סדרת - AXIS M30 Network Camera 

סדרת המצלמות AXIS M30 הן מצלמות קטנות איכותיות וחכמות עם עדשה קבועה, במחיר צנוע ומתאימות לחנויות קמעונאיות, בתי מלון, בתי ספר, בנקים ומשרדים לצורך התקנה בתקציב מוגבל. כל המצלמות קלות להתקנה ומציעות ביצועי וידאו מעולים. המודלים זמינים הן בגרסאות פנימיות והן בחיצוניות.


רוב המצלמות מוקשחות נגד ונדליזם ועמידות לאבק, והן יכולות להיות מותקנות על קירות או תקרות.

סדרת - AXIS M31 Network Camera 

סדרת המצלמות AXIS M31 הן מצלמות קטנות איכותיות וחכמות עם עדשה במפתח קבוע עם תאורה אינפרה אדום הנמכרות במחיר אטרקטיבי. למצלמה עיצוב פנים שטוח המדכא את השתקפות האור כדי לספק את השימושיות הטובה ביותר לתמונה. 


המצלמות מגיעות בגרסה להתקנה פנימית וחיצונית, ובאיכות וידאו HDTV והן כוללות טכנולוגיית אקסיס מתקדמת כדוגמת אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR, דחיסת וידאו מתקדמת, Axis Zipstream אשר מעצימות את איכות התמונות וממזערות את רוחב הפס וצורכי האחסון.

 

 

 

 

מצלמת כיפה M31
מצלמת כיפה P32

סדרת - AXIS P32 Network Camera 

סדרת המצלמות AXIS P32 בדגמים להתקנה פנימית וחיצונית. עם עדשות Varifocal לכוונון מפתח ופקוס התמונה.  מתוכננות להתקנה מהירה ופשוטה עם זום ומיקוד חשמליים לכיוון מרחוק , ויחד עם זאת הן קלות לשימוש ותפעול. הדגמים החדשים מציעים טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן טכנולוגיות אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR  המספקת בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנה. טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה. וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיחה חדות ותמונות איכותיות בצבע, באור נמוך, ותאורת אינפרה אדום מובנית לצפייה גם בחושך מוחלט עם עדשה המיועדת לשימוש יום ולילה.

 

למצלמות אפשרות להתקנה על קירות, תקרות, תיבות צמתים, וקיימות ערכות המאפשרות אפשרויות התקנה נוספות על זרועות ומתאמים לחיבור מיוחד, מארזי המצלמה ניתנים לצביעה מחדש לצורך הסוואה. 

סדרת - Axis P33 Network Camera

סדרת המצלמות Axis P33 בגרסאות מלאות המיועדות להתקנה פנימית וחיצונית, עם עדשות Varifocal לכוונון מפתח ופוקוס התמונה ושמע מובנה מציעות טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן טכנולוגיית אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR המספק בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנת טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיח חדות ותמונות בצבע באור נמוך, וכוללות תאורת אינפרה אדום לצפייה עם עוצמת תאורה אוטומטית גם בחושך מוחלט.


המארזים המוגנים שלהם והעיצוב שלהן יוצר מצלמת כיפה קבועה אידיאלית למעקב וידאו באזורים חשופים כגון שדות תעופה, רכבות תחתיות, חנויות, בתי ספר ואוניברסיטאות. למצלמות אפשרות להתקנה על קירות, תקרות, תיבות צמתים, וקיימות ערכות המאפשרות אפשרויות התקנה נוספות על זרועות ומתאמים לחיבור מיוחד.

 

 

 

 

מצלמת כיפה P33
מצלמת כיפה P37

סדרת - AXIS P37 Network Camera

 

סדרת המצלמות AXIS P37 הן מצלמות מולטי סנסור עם 4 עדשות פנימיות המספקות תמונה היקפית מלאה במצלמה אחת, מצלמות אלו מושלמות עבור אזורים גדולים וחיצוניים כגון חנויות גדולות, קניונים, מחסנים, מגרשי חניה ולובי. מספקות גם פתרונות אידיאליים במסדרונות מצטלבים בהם נדרש לראות בכל הכיוונים, במעברים בצמתים ובפינות החיצוניות של הבניינים.

 

למצלמות גמישות אלו, יש חיישנים מרובים שניתן לכוון ולסובב כדי לספק שדה אופטימלי של תצוגה עבור מגוון רחב של צרכים.  הן מספקות כיסוי של 360 מעלות.  מאפשרות שילוב ייחודי של כיסוי גדול, ועלויות מופחתות מאוד עבור תוכנה, התקנה וכבלים.

מצלמת - AXIS P3807-PVE Network Camera

דגם AXIS P3807-PVE זרם וידאו אחד המתקבל מארבעה חיישנים המספקים תמונת פנורמה של 180 מעלות, בנוסף טכנולוגיית אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR  המספק בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנת טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיחה חדות ותמונות בצבע באור נמוך. כיסוי שדה ראייה אופקי של 180 מעלות וכיסוי אנכי של 90 מעלות, בשילוב של שתי מצלמות ניתן לקבל תצוגה של 360 מעלות ואז לעקוב אחר אנשים ואובייקטים על פני מרחקים גדולים.


המצלמה ניתנת להרכבה מהירה על קירות, תקרות ומסדרונות, היא מגיעה עם מגן מפני שלג וגשם למניעת השתקפות. 

 

מצלמת כיפה P3807
מצלמת כיפה P39

סדרת - AXIS P39 Network Camera Series

סדרת המצלמות AXIS P39 בעלות ביצועים גבוהים אשר תוכננו במיוחד עבור מעקב וידאו נייד על כלי רכב כמו אוטובוסים, רכבות, רכבות תחתיות וכלי רכב חירום. המצלמות כוללות הגנה מפני אבק ומים, ויכולות לעמוד בתנאים קשים כגון תנודות, זעזועים, קפיצות ושינויי טמפרטורה רחבים.


בנוסף טכנולוגיית אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR  המספק בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנת טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיחה חדות ותמונות בצבע באור נמוך. 

סדרת - AXIS Q35 Network Camera 

סדרת המצלמות AXIS Q35 בעלות ביצועים גבוהים, בדגמים להתקנה חיצונית או פנימית המספקות איכות תמונה מעולה ברזולוציה של עד 4K. המצלמה תומכת בטכנולוגיית אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR  המספק בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנת טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיחה חדות ותמונות בצבע באור נמוך.

 


המצלמה תומכת גם בייצוב תמונה אלקטרונית , EIS, אשר משפר מאוד את איכות הווידאו כאשר המצלמה רוטטת כתוצאה מרוחות או התקנה על משטח לא יציב. 
הדגמים הפנימיים חזקים מאוד ועמידים למים ואבק בתקן IK10+ , לכל הדגמים בולם זעזועים, ועדשה חשמלית עם כיוונון חשמלי לזום ופוקוס.
הדגמים אידיאליים עבור דרישות אבטחה גבוהות באזורים כגון ערים, שדות תעופה, תחנות רכבת, מתקני תשתיות ומתקנים תעשייתיים .

 

מצלמת כיפה Q35
מצלמת כיפה Q36

סדרת - AXIS Q36 Network Camera 

 

סדרת המצלמות AXIS Q36 בעלות ביצועים גבוהים, בדגמים להתקנה חיצונית הן מספקות איכות תמונה מעולה ברזולוציה של עד 4K. המצלמה תומכת בטכנולוגיית אנליטיקה, תחום דינמי רחב WDR  המספק בהירות כאשר ישנם אזורים כהים ובהירים בסצנת טכנולוגיית AXIS Zipstream המקטינה את צורכי האחסון ואת רוחב הפס תוך כדי לכידת פרטים חשובים באיכות תמונה מלאה וטכנולוגיית Lightfinder Axis המבטיח חדות ותמונות בצבע באור נמוך.


המצלמה תומכת גם בייצוב תמונה אלקטרונית , EIS, אשר משפר מאוד את איכות הווידאו כאשר המצלמה רוטטת כתוצאה מרוחות או התקנה על משטח לא יציב. 
הדגמים הפנימיים חזקים מאוד ועמידים למים ואבק בתקן IK10+ , לכל הדגמים בולם זעזועים, ועדשה חשמלית עם כיוונון חשמלי לזום ופוקוס.
הדגמים אידיאליים עבור דרישות אבטחה גבוהות באזורים כגון ערים, שדות תעופה, תחנות רכבת, מתקני תשתיות ומתקנים תעשייתיים.


למצלמה פתרון ייחודי שתומך PTRZ Pan/Zoom המאפשר שליטה מרחוק לכיוון חשמלי בהתקנה, בנוסף, אם הנסיבות מחייבות לפעמים ניתן להתאים את תצוגת המצלמה, PTRZ המאפשר לבצע שינויים מרחוק, מבלי לעצור את ההקלטה. המצלמות עמידות בתנאי מזג אוויר קשים, ונדליזם, תנודות וזעזועים וההתקנה מהירה.

סדרת - AXIS Q37 Network Camera

 

לסדרת המצלמות AXIS Q37 שלושה חיישנים המספקים סקירה מושלמת של 180 מעלות ללא כל תפר במרכז, ואשר מכסות שטח גדול. המצלמות מספקות תמיכה ביום ובלילה לצורך הזרמת וידאו.


המצלמות מגיעות עם עדשות מגה פיקסל מפוקסות מראש במפעל אשר מבטל את הצורך במיקוד במהלך ההתקנה.


עיצוב המצלמה אלגנטי ודיסקרטי עם מגן מזג אוויר שמגן מפני גשם, שלג, אור ושמש, הנשלף בקלות ומתמזג עם הסביבה, המצלמות פועלת בטווח טמפרטורות רחב המופעל על ידי POE מורחב (PoE +).

 

מצלמת כיפה Q37
מצלמת כיפה Q8414

מצלמת - AXIS Q8414-LVS Network Camera 

 

מצלמת Q8414-LVS הפינתיות בעלות עיצוב מונע תלישה או אחיזה במצלמה עומד בדרישות להתקנות במתקנים כלא או מוסדות רפואיים שבהם יש צורך גובר למנוע פגיעה במצלמה וקונפליקטים. 


מעטפת המצלמה עמידה במים ולכן קלה לניקוי.
המצלמות תומכת בטכנולוגיית Axis Lightfinder שיכולה לשמור על צבעים גם בתנאי תאורה חלשה מאוד, וצמצם חשמלי בטכנולוגיית P-Iris מספקת תמונות עם עומק שדה אופטימלי, רזולוציה, ניגודיות ובהירות, אינפרא אדום מובנה המאפשר להשתמש במעקב וידאו סמוי בחושך מוחלט. יחד עם רזולוציה של 1.3 מגה פיקסל או HDTV 720p וזווית אופקית של עד 105 מעלות המצלמה מכסה את כל החדר. 


למצלמה מיקרופון מובנה כציוד משלים למעקב וידאו, זיהוי האודיו עשוי לשמש כאזעקה לצורך זיהוי מצב דחוף כמו טריקת דלתות, יריות, צרחות וכו'. האודיו ניתן להשבתה.

 

 

 

מעוניינים במידע נוסף? בקרו בדף המוצרים של AXIS

ווב. טו. סי. דרך השלום 9 נשר ת"ד 281  | טל’: 04-9534270 | דוא”ל: מכירות- info@web2see.co.il

שירות לקוחות ותמיכה טכנית- support@web2see.co.il | אודות הנגישות

בניית אתרים